-
طراحی نظام ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) برای بانک تجارت
طرح های در دست انجام . 1396/05/23ارتباطات يكپارچه بازاريابي مدلي است براي شناخت بهتر مخاطبان و شناساندن و معرفي بنگاه، محصولات، خدمات و برند و در ضمن اهداف و برنامههاي آن در جهت اطلاعرساني و ترغيب و اثرپذيري مخاطبين هدف در بازار است. در این پژوهش پس از بررسی مبانی نظری در فاز نخست، در فاز دوم به بررسی تجربیات بانکهای داخلی و خارجی در پیادهسازی IMC پرداخته شد. در فاز سوم با استفاده از مصاحبههای به عملآمده با مدیران و کارشناسان ارشد بانک فرآیندهای برنامهریزی و انجام فعالیتهای بازاریابی و ارتباطی بانک بررسی گردید. در فا... ادامه » -
چشم انداز اقتصاد ایران
طرح های در دست انجام . 1395/01/31فضاي نوين، پیچیده و به هم پیوسته اقتصاد جهانی، کشورها را ناگزیر از رصد و پایش، برنامهريزی، سیاستگذاری و به کارگیری مجموعه اقدامات منسجم و پیشگیرانه جهت حفظ و ارتقای پویایی نظام اقتصادی کرده است. ... ادامه » -
يكپارچهسازي سياستهاي صنعتي، تجاري و فناوري كشور، در دو حوزه تجهيزات پزشكي و داروهاي زيستي
طرح های در دست انجام . 1395/01/31 -
بررسی نقش سازمانهای توسعهای در ارتقای بهرهوری، همافزايی و رقابتپذيری بنگاههای معدنی و صنايعمعدنی
طرح های در دست انجام . 1395/01/31 -
تدوين بسته سياستي- قانوني براي ترغيب ادغام بنگاههاي صنعتي در جهت ارتقاي توان رقابتي
طرح های در دست انجام . 1395/01/31 -
طراحی نظام ارتباطات يکپارچه بازاريابی (IMC) برای بانک تجارت
طرح های در دست انجام . 1395/01/31 -
بررسي سهم بازار فرش دستباف ايران نسبت به رقبا در بازار ژاپن و ارائه خط مشيهاي دفاعي آن
طرح های در دست انجام . 1395/01/31 -
مطالعات برنامهريزي استراتژيك مركز ملي شمارهگذاري كالا و خدمات ايران
طرح های در دست انجام . 1395/01/31 -
تدوين بسته سياستي توسعه مدل تجاري فرانشيز براي اصناف توزيعي در ايران (مطالعه موردي: صنف خواربارفروش)
طرح های در دست انجام . 1395/01/31