-
طراحی مدل تجربه مشتریان در خردهفروشیهای آنلاین؛ پیشامدها و پیامدها (با رویکرد خردهفروشی آنلاین در ایران)
پايان نامه . 1398کلیدواژه ها: واژگان کلیدی: تجربه مشتری، خردهفروشیآنلاین، تجربه مشتری در خردهفروشی آنلاین، تحلیل محتوا، مدلسازی معادلات ساختاری، -
بررسی جوینت ونچرهای بینالمللی از منظر حقوق رقابت
پايان نامه . 1398کلیدواژه ها: جوینت ونچر، سرمایهگذاری مشترک، حقوق رقابت، توافقات افقی، ادغام و تملک، توافقات تجاری بینالمللی. -
ارائه و تبیین مدل شهرت ملی به عنوان چارچوبی برای سیاستگذاری بازرگانی؛ مطالعه موردی: صنایع مصنوعات فلزی ایران
پايان نامه . 1397کلیدواژه ها: هویت ملی، قدرت نرم، برندسازی ملی، مدل داده بنیاد، شهرت کشور -
نقش دولت در ایجاد فضای رقابتی میان کالاهای محلی و کالاهای وارداتی با تاکید بر مقررات سازمان جهانی تجارت
پايان نامه . 1397کلیدواژه ها: نقش دولت، موافقتنامه تریمز، اصل رفتار ملی، محدودیتهای مقداری، سازوکارهای حمایتی مجاز -
بررسی تطبیقی ادغام شرکتهای تجاری در نظام حقوقی ایران و ایالاتمتحده آمریکا
پايان نامه . 1396کلیدواژه ها: ادغام، طرح قانون تجارت، ادغام خارجی، ادغام هلدینگ -
هزینه نمایندگی و راهکارهای حقوقی کاهش آن در شرکتهای تجاری
پايان نامه . 1394کلیدواژه ها: هزینه های نمایندگی، اطلاعات نامتقارن، فرصت طلبی، هزینه های معاملاتی، معاملات با خود، استراتژی های انگیزشی -
بایستگی ها و کاستی های تامین مالی از منابع خارجی در سیستم حقوقی ایران
پايان نامه . 1394کلیدواژه ها: تأمین مالی، تحریم، روش استقراضی، فاینانس، تشویق سرمایه گذاری خارجی، قانون برنامه توسعه، موانع حقوقی ، صکوک -
طراحی شبکه لجستیک هاب برای شرکتهای لجستیک طرف سوم (3PL)
پايان نامه . 1393کلیدواژه ها: لجستیک؛ شرکتهای لجستیک طرف سوم؛ طراحی شبکه؛ مکانیابی هاب، بهینهسازی استوار -
نقش بازاریابی ویروسی در توسعه برند صنایع غذایی استان تهران (مطالعه موردی توسعه برند زر ماکارون)
پايان نامه . 1393کلیدواژه ها: بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان (شفاهی)، برند. -
ارائه مدلی جهت ارزیابی فعالیتهای اقتصادی در سطح ملی و بین المللی با استفاده از استاندارد بینالمللیISIC و روشهای تحلیل چندگانه
پايان نامه . 1393کلیدواژه ها: روش تحلیل چندگانه- کارایی فنی- تحلیل پوششی داده- برنامه ریزی ریاضی-روش اندرسون –پترسون -
ارائه مدل تحلیل پوششی دادههای دو سطحی در مدیریت ریسک زنجیره تأمین به منظور انتخاب تأمین کننده
پايان نامه . 1391کلیدواژه ها: مدیریت ریسک زنجیره تأمین، کارت امتیازی ریسک، ارزیابی تأمینکنندگان -
ارائه چارچوب انتخاب مدل تجارت الکترونیکی بر اساس سرمایههای فکری
پايان نامه . 1389کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی - سرمایه های فکری -
طراحی مدلی برای قیمتگذاری پویا در شبکه چند نوعه حمل و نقل کالا
پايان نامه . 1389کلیدواژه ها: حمل و نقل کالا - حمل و نقل - قیمت گذاری -
طراحی مدلی برای قیمتگذاری در یک شبکه حمل و نقل کالا با همکاری بین عملها
پايان نامه . 1389کلیدواژه ها: مدل قیمتگذاری- شبکه حمل و نقل - رقابت- همکاری افقی -
ارزیابی و مقایسه ارزش نهفته (ویژه) نام و نشان تجاری لوازم خانگی ایران و کره جنوبی از دیدگاه خردهفروشان شهر تهران
پايان نامه . 1389کلیدواژه ها: ارزش نهفته - نام و نشان تجاری - لوازم خانگی - ایران - کره جنوبی - خردهفروشان - تهران -
ارزیابی و برآورد آثار زیرساختها و خدمات پشتیبانی تجاری بر توسعه تجارت خارجی منتخبی از کشورها با تاکید بر ایران
پايان نامه . 1389کلیدواژه ها: ارزیابی - وسعه تجارت خارجی - زیرساختها - خدمات پشتیبانی تجاری -
شناسایی و بررسی مهمترین عوامل بازدارندهی اداری - خدماتی موثر بر صادرات غیرنفتی در شمال شرق ایران
پايان نامه . 1389کلیدواژه ها: عوامل بازدارنده - اداری - خدماتی - صادرات غیرنفتی - خراسان رضوی - خراسان شمالی -
سازمان همکاریهای اقتصادی (اکو): برآورد اثرات و ظرفیتهای صادراتی دوجانبه با کاربرد مدل جاذبه
پايان نامه . 1389کلیدواژه ها: اکو - ظرفیت صادراتی دوجانبه - مدل جاذبه - تجارت درون گروهی -
عوامل موثر در تعیین تعرفه واردات برنج
پايان نامه . 1389کلیدواژه ها: تعرفه - واردات - برنج - قیمت جهانی - قیمت عمده فروشی -
طراحی مدلی برای قیمتگذاری و تبلیغات مشارکتی در زنجیره تامین تولیدکننده - خردهفروش
پايان نامه . 1389کلیدواژه ها: قیمتگذاری - تبلیغات مشارکتی - زنجیره تامین تولیدکننده - خردهفروش - بازی نش - بازی استکلبرگ خردهفروشان - بازی استکلبرگ تولیدکننده