حمایت از واحدهای فعال و دانش محور اولویت اصلی وزارت صمت
رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی و مسئول آمایش صنعتی، معدنی و تجاری در سفر استانی (خود روز چهارشنبه ۲۱  مهر ماه) به استان فارس به اتفاق  تیم اجرایی طرح آمایش وزارت صمت، مدیران صنعتی و روسای تشکلهای بخش خصوصی به منظور بررسی میزان توانمندیها، ظرفیتها، پیشرفت فیزیکی و مشکلات برخی از طرح ها و واحدهای تولیدی، صنعتی از جمله طرح کاغذ سازی زاگرس تولید کننده انواع کاغذ، کرافت، لاینر، تست لاینر، تحریر، در شهرستان زرقان، شرکت چسب و رزین پرسیا رزین آبنوس تولید کننده انواع رزین و فرمالین، شرکت صنایع و پلاستیک دنیا  تولید کننده شیشه، بطری و مخازن پلی اتیلن در شهرک بزرگ صنعتی شیراز و طرح انتقال پشم شیشه ایران و احداث در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بازدید کرد.
دکتر "احمد تشکینی" در این بازدیدها ضمن گفتگو با مدیران واحدهای صنعتی، حمایت از واحدهای فعال و دانش محور را اولویت اصلی وزارت صمت ذکر و گفت: سیاست وزارت صمت شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل‌های موجود استان ها و همچنین تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام در قالب طرح آمایش است.
مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از واحد‌های صنعتی استان فارس بیان کرد: در قالب طرح آمایش موانع فرا روی راه‌اندازی واحد‌های صنعتی بزرگ مقیاس کشور در استان‌های مختلف برطرف می‌شود.
وی در بازدید از واحد‌های صنعتی افزود: برنامه‌های مدون و عملیاتی دقیقی برای حل مشکلات آن‌ها اجرایی می‌شود که یکی از این مشکلات کمبود نقدینگی و نیاز به دریافت تسهیلات است.
گفتنی است، در این بازدید ها فعالان صنعتی و معدنی استان فارس مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند که برای آن ها تصمیمات اجرایی و عملیاتی اتخاذ شد.
 
محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir