برگزاری سومین نشست برنامه بازنشر دانش (ksp) در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

برنامه بازنشر دانش (ksp) هر سال توسط وزارت استراتژی و تامین مالی کره جنوبی در قبال تعهد دولت کره جنوبی به سازمان ملل متحد در خصوص بازنشر تجربه توسعه اقتصادی و صنعتی آن کشور به سایر کشورهای در حال توسعه صورت می گیرد، در این راستا موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی موفق شد به عنوان نخستین نهاد ایرانی برای سال میلادی 2018-2017 برای این برنامه پذیرفته شود. 
فرآیند کار در انجام این پروژه بدین صورت بوده است که پژوهشگران ایرانی و کره‌ای در قالب یک تیم مشترک و با استفاده از منابع تخصیص یافته توسط طرف کره‌ای به مدت 9 ماه به بررسی موضوعات  رقابت‌پذیری در سه سطح کل اقتصاد، صنایع پایین‌دست پتروشیمی و صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی پرداخته و در نهایت پیشنهادهای سیاستی خود را برای افزایش رقابت-پذیری ارائه نمودند. مطابق روال مرسوم برنامه بازنشر دانش(ksp)  خروجی نهایی آن در حضور مدیران عالی کشور همکار ارائه می‌شود. 
براین اساس اولین نشست آن در موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، دومین نشست در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و سومین نشست در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با حضور طرف کر‌ای،  مدیران موسسه و اتاق و جمعی از فعالان اقتصادی کشور برگزار و نتایج طرح و تجربه کره جنوبی در دو حوزه صنایع پایین دست پتروشیمی و زیست دارو و تجهیزات پزشکی ارایه شد.

 

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir