دكتر محمدرضا رضوي در راس هياتي از مديران و پژوهشگران موسسه مطالعات .....

دكتر محمدرضا رضوي، رييس موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني به همراه جمعي از مديران و پژوهشگران موسسه از پژوهشگاه‌هاي ملي و مهندسي ژنتيك و زيست فناوري و پليمر و پتروشيمي ايران و شهرك تحقيقاتي كاوش بازديد كردند.
به گزارش روابط عمومي موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني، اين بازديد به منظور ايجاد و توسعه تعاملات في مابين موسسه و پژوهشگاه‌هاي نامبرده صورت گرفت. در اين بازديد دكتر رضوي و هيات همراه با روساي دو پژوشگاه به گفت و گو نشستند و با دستاوردهاي جديد علمي و پژوهشي آنان آشنا شد.
همچنين در اين ديدار طرفين بر اجراي طرح هاي مشترك تحقيقاتي با تاكيد بر توسعه بازار محصول، برگزاري نشست‌هاي تخصصي مشترك و اعلام آمادگي براي مشاركت در تدوين سياست‌هاي فناوري و تجاري، تشكيل كميته مشترك كاري اقتصاد زيستي در راستاي اتخاذ سياست‌هاي حمايتي و معرفي الگوهاي ورود به بازار و توسعه محصولات زيست فناوري تاكيد كردند.
گفتني است،‌ پژوهشگاه ملي مهندسي ژنتيك و زيست فناوري به عنوان يك موسسه پژوهشي و به منظور انجام تحقيقات علمي– صنعتي و بويژه كاربردي، براساس مصوبه شوراي گسترش آموزش عالي تاسيس شد تا از يك سو در جهت نيل به اهدافي چون تحقيقات در زمينه هاي مختلف علوم زيستي، پزشكي،‌ كشاورزي، دارويي و بيوتكنولوژي گام بردارد و از سوي ديگر، آموزش و تربيت متخصصان و محققان دانشگاههاي كشور را به عهده گيرد. 
همچنين پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران در سال 1365 با هدف توسعه علوم و فناوري مواد پليمري و پتروشيميايي، تربيت نيروي انساني متخصص و پژوهشگر، تقويت ارتباط با صنعت و دانشگاه، رفع نيازهاي كشور در اين رشته فني و مشاركت در توليد جهاني علم آغاز به كار كرد.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir