بانکداری ناب

تفکر ناب و یا رویکرد ناب، یک الگوی صنعتی تکاملی است که از ترکیب عناصری از الگوهای قدیمی شامل مدیریت کیفیت جامع، مهندسی همزمان، و شش سیگما بوجود آمده است. رویکرد ناب در بانکداری نیز می‌کوشد تا خواسته‌های مشتری را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برآورده کند، همچنانکه از کیفیت بالای کار و ارائه خدمات بی نقص اطمینان حاصل می‌کند.
کتاب «بانکداری ناب» با در نظر گرفتن رویکرد تفکر ناب، به بررسی مسائل حوزه بانکداری پرداخته و ضمن ارائه رهنمودهایی برای انجام فرایندهای بانکداری بر اساس این رویکرد، نشان دهد چگونه می‌توان راهکارهایی برای افزایش کیفیت، بهره‌وری و بهبود روحیات کارکنان در بانک‌ها و مؤسسات مالی ارائه کرد. 
مدیران ارشد سیستم بانکی، رؤسای شعب و کارمندان زحمتکش بانک با مطالعه کتاب «بانکداری ناب» می‌توانند گذر از سیستم سنتی به مدرن در حوزه بانکداری را که در حال حاضر در کشور ما در حال رخ دادن است، با تفکر ناب همراستا کرده و از مزایای توسعه توسعه فرهنگی در کنار پیشرفت تکنولوژیکی در حوزه بانکداری بهره‌مند شوند و در این صورت است که هم مردم و هم اقتصاد کشور از بهترین و کارآمدترین سیستم مالی سود خواهد برد.

لینک خرید کتاب 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir