خلق برند قدرتمند
برندسازی یا برندیگ حاصل پیام ها و گزارش های رسانه ها است. هر قدر تعداد این پیام ها بیشتر و محتوای آنها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد بود. برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک نام تجاری باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت می شود، اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم میتواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گران تر محصولات و خدمات شود، به زبان دیگر برندسازی روش هوشمندانه تجارت و تولید ثروت است.
کتاب خلق برند قدرتمند یکی از مراجع و منابع غنی جهانی شناخته شده در حوزه بازاریابی و برندینگ می باشد. این کتاب به معرفی نام تجاری، تاریخچه و روند آن از گذشته تاکنون پرداخته و مباحث مهم و به روز برندسازی محصول، خدمات، و روش ها و راهبردهای مورد استفاده توسط نام های تجاری شناخته شده و دیگر موضوعات مرتبط به این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.