بررسی ظرفیت اشتغال زایی صنایع در افق 1404 در سند آمایش صنعتی، معدنی و تجاری

مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری و علی تقوی دستیار ویژه ایشان، در سفر روز چهارشنبه 8 دی ماه به استان قم در نشست با رئیس سازمان و اعضای کمیته استانی طرح تدوین سند آمایش، شرکت و به تحلیل وضع موجود استان، شناسایی پتانسیل صنعتی، معدنی و تجاری و هدف گذاری برای اشتغال استان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، دکتر احمد تشکینی در این نشست با اشاره به  پتانسیل­ها و ظرفیت­های صنعتی، معدنی و تجاری قم به ارائه توضیحاتی از طرح وزارتخانه برای پایش وضعیت هر استان و مولفه‌­های اصلی تدوین سند پایش صنعت استان­ها با توجه به ظرفیت­های آنها  و توجه به اسناد مرتبط؛ الزامات سند راهبردی استان در حوزه صنعت در سه شهرستان قم و جعفر آباد و کهک پرداخت.

مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری گفت: در این سند سعی شده است با تاکید به پایش بنگاه های استان بر مبنای سند آمایش، اولویت ها و ظرفیت اشتغال زایی هر صنعت نیز درافق 1404 مورد توجه قرارگیرد.

گفتنی است، رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و هیات همراه در سفر خود به استان قم از سه واحد بزرگ تولیدی شرکت شیمی زاهدین، شرکت پاکشوما و پتروفیلم آریا استان بازدید و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی می کنند.

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir