- تاریخ:
- 1396/04/03
- نویسنده:
- موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
- کلیدواژه ها:
- فضای رقابتی، نظام توزیع کالا و خدمات
نظام توزیع کالا و خدمات از جمله بخشهای مهم در اقتصاد کشورهاست که از یک طرف کالاها و خدمات را در اختیار مصرفکنندگان قرار میدهد و از طرف دیگر اطلاعات و نقدینگی را به بخشهای تولیدی منتقل میکند. این چرخه در کنار استفاده از ابزار و روشهای نوین نگهداری، چیدمان، حمل ونقل، همراه با رعایت استانداردهای مختلف کمک میکند کالا و خدمت با صرف کمترین هزینه و زمان از تولیدکننده داخلی یا خارجی به مصرفکننده نهایی برسد.