- تاریخ:
- 1399/01/13
- نویسنده:
- زورار پرمه
- کلیدواژه ها:
- تنظیم بازار، تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بازرگانی
یکی از دلایل مهم دولت در تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت، و ایجاد وزارت بازرگانی بحث تنظیم بازار داخلی بوده است، اما این تفکیک بدون تصحیح اشتباههای گذشته و عدم شناخت مولفهها و پارامترهای موثر بر تنظیم بازار داخلی ره بجایی نخواهد برد. در شرایط فعلی و در صورت احیای وزارت بازرگانی، مروری بر تحولات گذشته و تجارب حاصل از آن میتواند حاوی درسهای مناسب برای تصمیمسازی در آینده باشد.