مشاهده در سامانه ترینداک
لزوم توسعه میادین میوه و تره بار در راستای تنظیم بازار کالاها در کشور (902)
ديدگاه - VP-99-XXX-023
- تاریخ:
- 1399/07/05
- نویسنده:
- -
- کلیدواژه ها:
- میادین میوه و تره بار ، تنظیم بازار
یکی از روشهای تامین برخی اقلام خوراکی مورد نیاز مصرفکنندگان در ایران، تهیه آنها از طریق مراجعه به میادین میوه وتره بار است. میادین میوه و ترهبار در سطوح مختلفی خدماترسانی میکنند که با توجه به مولفههایی همچون مساحت، حوزه نفوذ و نوع خدمات (تنوع کاربریها و نوع خدمات جانبی) به گروههایی همچون میدان اصلی (اقماری)، بازار ثابت و بازارچه محلهای (با رتبهبندی 1 تا 3) دستهبندی میشوند .