مشاهده در سامانه ترینداک
راهکارهای اثرگذاری بر نگرش مصرفکنندگان و ترغیب آنها به استفاده از کالاهای داخلی در جهت حمایت از تولید ملی از منظر فرهنگ صنعتی
گزارش تحلیلی - AN-94-XXX-040
- تاریخ:
- اسفند 1393
- نویسنده:
- -
- کلیدواژه ها:
- نگرش - مصرفکنندگان - کالای داخلی- تولید ملی
گزارش حاضر با هدف شناسایی راهکارهای اثرگذاری بر نگرش مصرفکنندگان و ترغیب آنها به استفاده از کالاهای داخلی در جهت حمایت از تولید ملی بر گرفته از یک طرح پژوهشی انجام شده در موسسه است. انتظار میرود نتایج حاصله بتواند برای تصمیم سازی سیاستگزاران حاضر در شورای فرهنگ صنعت، معدن و تجارت مفید واقع شود.