تاریخ:
اسفند 1390
نویسنده:
حبیبه فتحی
کلیدواژه ها:
الزامات - تولید - تجارت - جهانی - صنعت - خودرو

سال‌های پیش رو دوره زمانی انتقالی در صنعت خودرو برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهد بود. تولیدکنندگان در فشار رقابتی با یکدیگر و لحاظ مسائل زیست محیطی ناگزیر به سرمایه‌گذاری در تولید خودروهای کارآتر و سبزترخواهند بود. با توسعه فناوری‌های الکترونیکی در مدل‌های جدید خودروها، افزایش تولید خودروهای با سوخت‌های جایگزین و تعدد گزینه‌های مربوط به هدایت خودرو در اجتناب از تصادف، حواس پرتی راننده‌ها نیز بیشتر خواهد شد. با توسعه این صنعت، خریداران خودروها نیازمند آموزش برای هدایت خودروهای جدید خواهند بود. حضور نسل جدید خودروها نیازمند بازنگری در زیرساختها ، قوانین و استانداردها از سوی دولت‌ها خواهد بود. تغییر مسیر تولید تجاری ومالکیت خودرو از کشورهای پیشرفته به سمت اقتصادهای نوظهور در حال توسعه باعث شده خودرو از نماد موفقیت اقتصادی کشورهای صنعتی به مدرک درخشان دستاوردهای کشورهای جنوب مبدل شود. با هدف تسخیر بازارهای جدید روند بازار خودرو به سمت طراحی و ساخت اتومبیل‌های ارزان کم مصرف در سایز متوسط و کوچک حرکت خواهد کرد.


محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir