تاریخ:
1395/03/22
نویسنده:
محمدرضا عابدین مقانکی
کلیدواژه ها:
نفوذ تجاری ایران ، افغانستان ، عراق

در شرایط کنونی اقتصاد جهانی، کشورهای توسعه یافته ای که طبعاً توان تولید کلیه قطعات یک کالای نهایی را دارند، ترجیح می دهند از منابع و مزیتهای نسبی سایر کشورها برای تولید کالایی با قیمت و کیفیت بهتر و رقابتی تر بهره گیرند،


محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir