تاریخ:
1396/04/03
نویسنده:
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
کلیدواژه ها:
فضای رقابتی، نظام توزیع کالا و خدمات

نظام توزیع کالا و خدمات از جمله بخش‌های مهم در اقتصاد کشورهاست که از یک طرف کالاها و خدمات را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد و از طرف دیگر اطلاعات و نقدینگی را به بخش‌های تولیدی منتقل می‌کند. این چرخه در کنار استفاده از ابزار و روش‌های نوین نگهداری، چیدمان، حمل ونقل، همراه با رعایت استانداردهای مختلف کمک می‌کند کالا و خدمت با صرف کمترین هزینه و زمان از تولیدکننده داخلی یا خارجی به مصرف‌کننده نهایی برسد.


محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir