تاریخ:
اسفند 1396
نویسنده:
روح‌‌اله نوری
کلیدواژه ها:
حقوق مصرف‌کنندگان، نظام بازرسی

سیستم‌های مطلوب مدیریت بازار باید بتوانند ساختار لازم را برای مدیریت پیشگیرانه و ایجاد انسجام لازم در تصمیمگیری‌ها و اجرا برای نظارت و حمایت فراهم نموده و علاوه بر آن شرایطی را ایجاد کنند که هزینه، سرعت و کارایی فرآیندهای مدیریت بازار بهبود یابد. بر این اساس، این پژوهش پیرامون بازنگری ساختار نهادی، مدیریتی، سیستمی و قانونی نظام بازرسی و نظارت و حمایت از مصرف‌کنندگان، به منظور ارائه ساختار مدیریتی و سیستمی یک‌پارچه و منسجم از یک سو و ارائه مدل دادهای (Model Data) و طراحی نظام هوشمند بازرسی و نظارت بازار کالاها و خدمات و حمایت از مصرفکنندگان از سوی دیگر انجام شد.


محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir