تاریخ:
1397/02/19
نویسنده:
فهیمه بهرامی
کلیدواژه ها:
زنجیره ارزش کالا، ضمانت

خدمات پس از فروش، بخشی از خدمات مربوط به مشتریان است که می‌بایست پس از تحویل کالا به مشتری و طی دوره استفاده مصرف‌کننده از کالا در دوره ضمانت (گارانتی) و تعهد (وارانتی) تحقق یابد. در کشورهای توسعه‌یافته و در سطح بنگاه‌های موفق، موضوع خدمات پس از فروش بیشتر از اینکه امری تکنیکی و فنی برای شرکت باشد، یک ضرورت و اصل مدیریتی است که تمام جنبه‌های ارتباط با مشتریان را مدنظر دارد، لذا خدمات پس از فروش، یکی از مهمترین گام-های لازم در ارتقای کیفیت محصول و نهایتا فایده‌مندی این خدمات در ایجاد و حفظ رضایت مصرف‌کنندگان می‌باشد.


محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir