تاریخ:
1397/07/02
نویسنده:
حسن ولی‌بیگی
کلیدواژه ها:
زنجیره تولید، اقتصاد مقاومتی

با توجه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در حوزه مشارکت در فرآیند زنجیره ارزش جهانی و در راستای راهبرد دولت مبنی بر همکاری شرکتهای قطعه‌سازی کشور با شرکتهای بزرگ خودروسازی جهان، می‌توان اذعان داشت که سیاست الزام شرکتهای خودروسازی صاحب برند برای داخلی‌سازی40 درصد در سال اول و رسیدن به 80 درصد در سال سوم برای حضور در بازار داخلی کشور، اگر بر مبنای توان رقابتی شرکت‌های قطعه‌سازی داخلی شکل گرفته باشد راهبرد مناسبی بوده و می‌تواند مسیر توسعه شرکت‌های قطعه‌سازی را دگرگون سازد.


محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir