تاریخ:
1398/05/16
نویسنده:
مجيد جليلي
کلیدواژه ها:
جاده ابریشم،توسعه بازارهای صادراتی

طرح جدید احیای جاده ابریشم با عنوان «یک کمربند، یک راه» از سال 2013 در راستای ایجاد ارتباط زمینی و دریایی چین به اروپا، توسط این کشور به جد در دست پیگیری است. این ایده علاوه بر مزایای اقتصادی ناشی از توسعه بازارهای صادراتی برای کشور چین و کشورهای عضو این طرح، به دنبال نیل به هماهنگی در سیاست‌گذاری، تسهیل و آزادسازی تجاری و سرمایه‌گذاری، ایجاد زیرساخت‌ها یا اتصال زیرساخت‌های کشورهای حاضر در مسیر جاده ابریشم، هماهنگی سیستم‌های بانکی و مالی با محوریت چین و بین‌المللی شدن یوآن و توسعه صنعت گردشگری می‌باشد.


محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir