تاریخ:
1399/07/05
نویسنده:
-
کلیدواژه ها:
میادین میوه و تره بار ، تنظیم بازار

یکی از روش‌های تامین برخی اقلام خوراکی مورد نیاز مصرف‌کنندگان در ایران، تهیه آن‌ها از طریق مراجعه به میادین میوه وتره بار است. میادین میوه و تره‌بار در سطوح مختلفی خدمات‌رسانی می‌کنند که با توجه به مولفه‌هایی همچون مساحت، حوزه نفوذ و نوع خدمات (تنوع کاربری‌ها و نوع خدمات جانبی) به گروه‌هایی همچون میدان اصلی (اقماری)، بازار ثابت و بازارچه محله‌ای (با رتبه‌بندی‌ 1 تا 3) دسته‌بندی می‌شوند .


محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir