بازدید از کارخانه « سرجین بافت» و شرکت « پدیده شیمی» در سفر رئیس موسسه مطالعات به زنجان

مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری و رئیس مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی در سفر خود به استان زنجان از 4 طرح بزرگ صنعتی استان بازدید و مسائل و مشکلات این طرح‌ها را از نزدیک بررسی کرد.

دکتر احمد تشکینی رئیس موسسه و علی تقوی دستیار ویژه ایشان، در سفر روز چهارشنبه 26 آبان به استان زنجان از واحدهای مجتمع فولاد  البرز غرب، مجتمع کاغذ سازی راشا کاسپین ایرانیان، کارخانه سرجین بافت و شرکت پدیده شیمی غرب بازدید نمودند.

 

سرمایه گذاری و اشتغال زایی در شرکت سرجین بافت
 سرمایه گذاری ارزی شرکت سرجین بافت بالغ بر ۵۰ میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی آن بالغ بر هزار میلیارد تومان است. پیش بینی شده که این واحد صنعتی حدود 1500 نفر اشتغالزایی داشته باشد.

 با راه اندازی این واحد در استان، سالانه ۱۵ هزار تن ریسندگی نخ پنبه صورت خواهد گرفت. در این واحد تولید پارچه، رنگرزی، تکمیل و دوخت پوشاک صنعتی انجام خواهد شد.
 
 پیش بینی شده است با رفع مشکل تعهد ارزی و تامین آب این واحد، فاز اول آن تا پایان سال جاری و فاز دوم در نیمه اول سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

 

 

بازدید مسئول طرح آمایش از شرکت پدیده شیمی غرب 

در ادامه سفر مسئول طرح آمایش به استان زنجان از شرکت پدیده شیمی غرب بازدید به عمل آمد. 

سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحد صنعتی بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال است و پیش بینی می گردد با راه اندازی این واحد صنعتی زمینه اشتغال برای ۱۵۰ نفر فراهم شود.

 با آغاز به کار این شرکت سالانه ۳۸ هزار تن مواد اولیه صنایع شوینده تولید خواهد شد و  با رفع مشکل نقدینگی این واحد تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir