امضای تفاهم نامه همکاری مشترک موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و پژوهشکده مطالعات فناوری

به منظور توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی و تبادل تجربیات علمی، تفاهم نامه همکاری میان موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و پژوهشکده مطالعات فناوری به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، این یادداشت همکاری به منظور انجام مطالعات مشترک به منظور پشتیبانی علمی از تصمیم‌ها و برنامه‌های ارتقای فناوری در صنایع راهبردی؛پشتیبانی از انجام پژوهش‌های حوزه‌ مطالعات علم، فناوری و نوآوری، بر مبنای نیازها و مسائل بخش صنعت، معدن و تجارت کشور؛مشاوره جهت بررسی، تحلیل و ارائه راه‌حل برای مسائل حوزه صنعت، معدن و تجارت با محوریت فناوری و نوآوری، جهت تقدیم به بالاترین مراجع سیاست‌گذاری کشوربه امضا رسیده است.
همچنین در تفاهم نامه طرفین بر همکاری و مشارکت در برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و نشست‌های علمی در سطح ملی و بین‌المللی؛ استفاده طرفین از ظرفیت و توانمندی‌های علمی یک‌دیگر، از جمله برای انجام طرح‌های پژوهشی؛ استفاده طرفین از ظرفیت کتابخانه ها و بانک‌های اطلاعاتی علمی یک‌دیگر و برنامه‌ریزی برای تألیف، تدوین، چاپ، انتشار و مبادله گزارش‌ها، مقالات، کتب و نشریات علمی به صورت مشترک تاکید شده است.
در این پروژه موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی به پژوهشکده مطالعات فناوری در تدوین طرح‌های پژوهشی مشترک؛ زمینه همکاری پژوهشگران حوزه مطالعات علم، فناوری و نوآوری، استفاده از دوره‌های آموزشی موسسه برای متقاضیان معرفی‌شده از سوی پژوهشکده و امكان دسترسی به پایگاه‌های اطلاعاتی خود را برای پژوهشگران پژوهشکده فراهم خواهد کرد.
همچنین بر اساس این تفاهم نامه پژوهشکده مطالعات فناوری باید زمینه حضور پژوهشگران خود را در نشست های علمی و پژوهشی،‌ اجرای طرح های پژوهشی مشترک، امکان دسترسی به منابع علمی و پایگاه‌های اطلاعاتی خود به پژوهشگران و اعضای هیأت علمی موسسه فراهم کند.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir