برگزاری اختتامیه مدرسه زمستانی سیاست صنعتی و تجاری

آخرین روز از مدرسه زمستانی سیاست صنعتی و تجاری که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده بود، در روز 4 تیرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی،‌ محور اصلی این رویداد که توسط موسسه و با همکاری باشگاه سیاست‌پژوهان علم و فناوری و انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران برگزار شد، بر تبیین مبانی نظری، بررسی تجربیات اجرایی و ارائه پایان‌نامه‌های مرتبط با حوزه‌های صنعت، تجارت و معدن بود.

در روز نخست از این رویداد که در اسفندماه 1398 برگزار شده بود، مبانی نظری سیاستگذاری عمومی، سیاستگذاری صنعتی و سیاستگذاری تجاری ارائه شده و در پایان روز نیز تجربیات اجرایی تدوین و اجراء قانون حداکثر استفاده از توان داخل مورد بررسی قرار گرفت. در این روز آقایان دکتر اشتریان، یزدانی، ایزدخواه و امانی همدانی به عنوان مدرس حضور داشتند.

در روز دوم، پس از بیان تجربیات اجرایی تدوین و اجراء سیاست‌های صنعتی و تجاری توسط آقایان دکتر زرندی و مدرس خیابانی، پایان‌نامه‌های مرتبط با توسعه صنعت توربین‌های گازی و زیست دارو در ایران ارائه شد.

در نهایت، روز سوم به بیان تجربیات اجرایی همکاری خودروسازان ایرانی با شرکت رنو، تنظیم بازار و توسعه نانوفناوری در ایران توسط آقایان مهندس علیمرادلو، دکتر سیف و دکتر اسدی فرد اختصاص یافت.

در بخش پایانی روز سوم هم پانل سیاستی با موضوع شیوه‌های همکاری میان شرکت‌های بزرگ صنعتی با شرکت‌های کوچک فناوری‌محور با حضور آقایان دکتر علی سلیم، علی ملکی، سیاوش ملکی‌فر و کامران باقری برگزار شد.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir