چارچوب برنامه آمایش صنعتی،معدنی و تجاری استان سیستان و بلوچستان توسط موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در حضور مقام عالی وزارت ارایه شد

دومین جلسه برنامه آمایش صنعتی، معدنی و تجاری با حضور مقام عالی وزارت، معاون طرح و برنامه، مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، نماینده معاونت امور صنایع و ارتباط تصویری با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان برگزار شد. در این جلسه نسخه مقدماتی برنامه آمایش صنعتی،معدنی و تجاری استان سیستان و بلوچستان توسط رئیس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ارایه و سپس رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان به بیان نکات تکمیلی خود در خصوص گزارش پرداخت. در ادامه پس از گفتگو در خصوص ابعاد و محتوی مستند ارائه شده، مقام عالی وزارت نکاتی به شرح ذیل را برای تکمیل گزارش و ارائه در جلسه بعدی مورد تاکید قرار دادند.

  • موضوعات جمعیتی و تصویر فضای مطلوب جمعیتی هر استان به تفکیک شهرستان ها بر اساس مطالعات موجود به گزارش پشتیبان اضافه شود.
  • برای تحقق هدف سالانه 500 هزارشغل جدید در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور، شهرهای دارای بیشترین افراد بیکار در اولویت اقدامات قرار گیرد.
  • اقدامات کلیدی نیاز بر تحقق اهداف اشتغال سالانه بخش های صنعتی، معدنی و تجاری استخراج شود.
  • برای تکمیل طرح از نظرات خبرگان علمی واجرایی بخش خصوصی استان و مسئولان استانی سازمان ها استفاده شود.   
  • اشتغال غیر مستقیم طرح های در دست ساخت در محاسبات مد نظر قرار گیرد.
  • گزارش در تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان تکمیل شود.
محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir