-
تحلیل عوامل فرهنگی تاثیرگذار بر پذیرشتجارت الکترونیکی در صنایع کوچکو متوسط ایران
كتاب . 1391کلیدواژه ها: بازرگانی الکترونیکی ،ایران، فرهنگ، جنبه های اقتصادی، بازرگانی الکترونیکی -
ت دوین برنامه توسعه تجارت نانو
كتاب . 1391کلیدواژه ها: م واد نانو ساختار، صنعت و تجارت، نانوتکنولوژی -
ترجیحات تجاری و رفتار متفاوت برای کشورهای در حال توسعه
كتاب . 1391کلیدواژه ها: سازمان جهانی تجارت ،کشورهای در حال رشد،بازرگانی آزاد ، بازرگانی -
شناسایی و اجرای آرای داوریها در ایران
كتاب . 1391کلیدواژه ها: داوری تجاری، داوری بینالمللی، جزای بینالمللی، قانون تجارت، ایران -
نقش سازمان های غیر دولتی در حمایت از حقوق مصرف کننده در کشور
كتاب . 1391کلیدواژه ها: مصرف کنندگان،ایران، حمایت،سازمان های غیردولتی،مصرف کنندگان -
حل و فصل اختلافات ناشی از سرمایهگذاری خارجی
كتاب . 1390کلیدواژه ها: سرمایهگذاری خارجی، قوانین و مقررات، داوری و جزای بینالمللی، حقوق تطبیقی -
حمایتهای تعرفهای ایران در ترتیبات تجاری دو و چندجانبه
كتاب . 1390کلیدواژه ها: تعرفه، ایران، مطالعات تطبیقی، مذاکرات بازرگانی، سیاست بازرگانی -
بهره وری در بخش خدمات کشور آمریکا
كتاب . 1390کلیدواژه ها: خدمات، ایالات متحده ، بهر ه وری کار، بهر ه وری صنعتی، انداز ه گیری -
ظرفیتهای تجاری کشورهای اسلامی آسیای جنوب شرقی در بخش High Tech با تاکید بر ایران
كتاب . 1390کلیدواژه ها: تکنولوژی پیشرفته، ایران، صنعت و تجارت، خاورمیانه، بازرگانی، کشورهای اسلامی -
بازاریابی هوشمند با رویکرد مدیریت دانش مشتریان
كتاب . 1390کلیدواژه ها: بازاریابی ، تصمیم گیری، مدیریت،مشتری شناسی ،مدیریت،موفقیت در کسب و کار