-
پیامدهای زیستمحیطی رشد اقتصادی و سرمایهگذاری مستقیم خارجی شواهدی از کشورهای در حال توسعه
مقاله نشريه . فروردين 1393کلیدواژه ها: سرمایهگذاری مستقیم خارجی، رشد اقتصادی، کیفیت محیطزیست، پانل همانباشته -
اثر نااطمینانی تورم بر سرمایهگذاری ثابت خصوصی واقعی در بخش صنعت اقتصاد ایران
مقاله نشريه . فروردين 1393کلیدواژه ها: نااطمینانی، مخارج دولتی، سرمایهگذاریبخش خصوصی، مدل EGARCH، مدل تصحیح خطای برداری، ایران -
آزمون همگرایی درآمدی در بین کشورهای عضو گروههای عضو گروه دی هشت بر اساس رهیافت ریشه واحد در ساختار غیرخطی
مقاله نشريه . فروردين 1393کلیدواژه ها: همگرایی درآمدی، کشورهای دیهشت، آزمون ریشه واحد در ساختار غیر خطی -
مدیریت سرمایههای فکری راهبرد نوین توسعه توان رقابتی صنعت فرش در هزاره سوم
مقاله نشريه . فروردين 1393کلیدواژه ها: صنعت فرش، مزیت رقابتی، سرمایه فکری، سرمایه انسانی، سرمایه رابطهای -
تاثیر سرمایه انسانی بر نوآوری کشورهای منتخب سازمان توسعه همکاری اسلامی
مقاله نشريه . فروردين 1393کلیدواژه ها: نوآوری، سرمایهانسانی، تحقیق و توسعه، پیشرفت کسب و کار -
برندسازی مکان؛ تعاریف، موانع و راهکارها
مقاله نشريه . اسفند 1392کلیدواژه ها: برندسازی ، مکان ، صنعت گردشگری ، تصویر مکان ، شخصیت مکان -
بررسی بازار گوجهفرنگی در جهان و ایران و ارائه رهنمودهایی جهت کاهش تهدیدهای پیشروی آن در ایران
مقاله نشريه . اسفند 1392کلیدواژه ها: -
عوامل مؤثر بر میزان آمادگی تعاونیها در صادرات خرما برای ورود به بازار جهانی (مطالعه موردی: استانهای هرمزگان و فارس)
مقاله نشريه . اسفند 1392کلیدواژه ها: آمیخته بازار ، بازار جهانی ، بخشبندی بازار ، تعاونی ، مدیریت بازاریابی ، محیط بازاریابی -
بررسی توسعه محصول جدید و رابطه آن با مزیت رقابتی (مطالعه موردی: صنایع غذایی منتخب استان آذربایجان شرقی)
مقاله نشريه . اسفند 1392کلیدواژه ها: توسعه محصول جدید ، مزیت رقابتی ، معادلات ساختاری ، لیزرل -
دستاوردهای تجاری انعقاد توافقنامه تجارت آزاد میان کشورهای منتخب منا و بلوک آسهآن (مطالعه موردی: ایران)
مقاله نشريه . اسفند 1392کلیدواژه ها: تجارت آزاد، منا، آسهآن، جریان تجاری، الگوی جاذبه تعمیمیافته، گشتاورهای تعمیمیافته -
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران
مقاله نشريه . اسفند 1392کلیدواژه ها: برندسازی ملی؛ برندهای ملی؛ هویت رقابتی؛ دیپلماسی عمومی؛ استراتژی -
بررسی رابطه ابعاد دارایی برند با عوامل موثر در انتخاب برند توسط مصرفکننده، مطالعه موردی: صنعت محصولات آرایشی- بهداشتی
مقاله نشريه . دي 1392کلیدواژه ها: تبلیغات ، وفاداری به برند ، آگاهی از برند ، درک از کیفیت برند ، دارایی برند کلی -
بررسی میزان اجرای بانکداری الکترونیکی در بانک ملی شهر کرمان و تعیین رابطه آن با عوامل انسانی
مقاله نشريه . دي 1392کلیدواژه ها: فناوری ارتباطات و اطلاعات ، بانکداری الکترونیکی ، منابع انسانی ، بهرهوری سازمانی -
خلاصه گزارش تجارت و توسعه 2012، کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (آنکتاد)
مقاله نشريه . دي 1392کلیدواژه ها: بحران مالی ، سیاستهای ریاضت مالی ، رشد اقتصادی ، سیاستهای انبساطی ، نابرابری درآمدها ، سیاستهای ضد ادواری ، بحران بدهی دولت ، ثابتکنندههای خودکار ، صنعتزدایی ، محدودسازی افزایش دستمزدها ، اقدامات حمایت درآمدی -
تحولات ساختار بازار جهانی خرما و بازارهای هدف خرمای ایران
مقاله نشريه . دي 1392کلیدواژه ها: تولید ، تجارت ، واردات ، صادرات ، ساختار بازار ، بازارهای هدف ، خرما ، ایران و جهان -
ارزیابی و برآورد پتانسیل ساده تجاری میان ایران و کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای(SCO)
مقاله نشريه . دي 1392کلیدواژه ها: پتانسیل تجاری ، روش برآورد ساده بر اساس آزمون مشابهت، ایران ، سازمان همکاری شانگهای (SCO)