-
طراحی الگوی شناسایی و جبران خانوارها در فاز دوم هدفمندی
گزارش تحلیلی . آذر 1392کلیدواژه ها: خانوارها -فاز دوم - هدفمندی -
جایگاه و کارکردهای شرکت های لجستیکی طرف سوم (3PL)
گزارش تحلیلی . آذر 1392کلیدواژه ها: شرکت های لجستیکی -
طراحی الگوی شناسایی و جبران خانوارها در فاز دوم هدفمندی
گزارش تحلیلی . آذر 1392کلیدواژه ها: الگو - شناسایی - جبران - خانوار- فاز - دوم - هدفمندی -
ضرورت تنظیم بازار کالاها باتوجه به اثر تقویمی شب یلدا و اربعین
گزارش رسانهای . 1392/09/28کلیدواژه ها: تنظیم بازار -
از اصلاح نظام یارانه نقدی تا اصلاح نظام آماری کشور و برآورد تولید ناخالص ملی به روش درآمدی
ديدگاه . 1392/09/26کلیدواژه ها: -
ضرورت فعال شدن انجمن حمایت از مصرف کنندگان به منظور بهبود اقتصاد
گزارش رسانهای . 1392/09/26کلیدواژه ها: تحریم -
بررسی امکان افزایش کالاهای مشمول موافقت نامه تجارت ترجیحی میان جمهوری اسلامی ایران و تونس
گزارش تحلیلی . آذر 1392کلیدواژه ها: افزایش - کالاها -مشمول - موافقت نامه - تجارت ترجیحی - ایران - تونس -
مشوقهای مالیاتی: ابزاری برای جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی (تجارب کشورها و وضعیت ایران)
گزارش تحلیلی . آذر 1392کلیدواژه ها: مشوق - مالیاتی - جذب - سرمایهگذاری مستقیم خارجی