-
لزوم تلاش جدی برای تعریف و شناسایی دقیق کالاها در کتاب قانون و مقررات صادرات و واردات
ديدگاه . 1392/01/10کلیدواژه ها: -
تمرکز یا عدم تمرکز اقدامات تنظیم بازار گوشت مرغ
گزارش رسانهای . 1392/01/03کلیدواژه ها: تنظیم بازار مرغ -
طراحی فرآیند واگذاری و کاهش تصدیگری دولت در زنجیره تامین گوشت مرغ (فاز دوم)
طرح پژوهشی . 1391کلیدواژه ها: زنجیره تأمین گوشت مرغ، تصدیگری، مدل سیستم مانا، سازمان دایرهای، سلسله مراتب دموکراتیک,مدل SCOR -
طراحی فرآیند واگذاری و کاهش تصدیگری دولت در زنجیره تامین گوشت مرغ (فاز سوم)
طرح پژوهشی . 1391کلیدواژه ها: زنجیره تأمین گوشت مرغ، تصدیگری، مدل سیستم مانا، سازمان دایرهای، سلسله مراتب دموکراتیک -
طراحی فرآیند واگذاری و کاهش تصدیگری دولت در زنجیره تامین گوشت مرغ (فاز اول)
طرح پژوهشی . 1391کلیدواژه ها: زنجیره تأمین گوشت مرغ، تصدیگری، مدل سیستم مانا، سازمان دایرهای، سلسله مراتب دموکراتیک ،مدل SCOR -
شناسایی، اندازهگیری و تحلیل شاخصهای عملکردی بخش بازرگانی
طرح پژوهشی . 1391کلیدواژه ها: شاخصهای کلیدی عملکرد، بخش بازرگانی، داشبورد الکترونیک -
ارزیابی اثرات تحریمهای بینالمللی بر متغیرهای کلان اقتصادی (تجارت، سرمایهگذاری، اشتغال و رشد اقتصادی)
طرح پژوهشی . 1391کلیدواژه ها: شاخص تحریم، مدل کلان سنجی کوچک، تجارت، سرمایهگذاری، اشتغال و رشد اقتصادی -
بررسی آثار برقراری موافقتنامه ترجیحات تجاری ایران با کشورهای منتخب قاره آفریقا
طرح پژوهشی . 1391کلیدواژه ها: تجارت دوجانبه، همگرایی اقتصادی، صادرات، ایران و کشورهای منتخب آفریقا - آفریقایجنوبی، الجزایر، تونس، سودان، لیبی، مغرب و مصر. -
ارزیابی آثار تجاری و رفاهی برقراری ترتیبات تجاری ترجیحی دوجانبه با کشورهای منطقه جنوب غربی آسیا
طرح پژوهشی . 1391کلیدواژه ها: موافقتنامههای تجاری، ایران، اردن، بحرین، پاکستان، ترکیه، سوریه، عراق، عربستان سعودی، عمان، قطر، کویت، لبنان و یمن، هدفمندسازی یارانه انرژی، کاهش تعرفه، تعرفه ترجیحی -
بررسی جنبههای حقوقی حفظ، حمایت و توسعه برند
طرح پژوهشی . 1391کلیدواژه ها: جنبههای حقوقی، برند، توسعه، حمایت -
سنجش رضایت مشتریان گروه خودروسازی سایپا
طرح پژوهشی . 1391کلیدواژه ها: رضایت مشتریان- وفاداری مشتریان- شاخص رضایت مشتریان -
نقش سازمان های غیر دولتی در حمایت از حقوق مصرف کننده در کشور
كتاب . 1391کلیدواژه ها: مصرف کنندگان،ایران، حمایت،سازمان های غیردولتی،مصرف کنندگان -
تحلیل عوامل فرهنگی تاثیرگذار بر پذیرشتجارت الکترونیکی در صنایع کوچکو متوسط ایران
كتاب . 1391کلیدواژه ها: بازرگانی الکترونیکی ،ایران، فرهنگ، جنبه های اقتصادی، بازرگانی الکترونیکی -
ت دوین برنامه توسعه تجارت نانو
كتاب . 1391کلیدواژه ها: م واد نانو ساختار، صنعت و تجارت، نانوتکنولوژی -
ترجیحات تجاری و رفتار متفاوت برای کشورهای در حال توسعه
كتاب . 1391کلیدواژه ها: سازمان جهانی تجارت ،کشورهای در حال رشد،بازرگانی آزاد ، بازرگانی