-
تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکلگیری ارزش ویژه نام تجاری
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: ارزش ویژه نام تجاری، شخصیت نام تجاری، شهرت شرکت، مدلسازی معادلات ساختاری -
بررسی عوامل موثر در توسعه صادرات فرش دستباف ایران (با رویکرد محیط کلان)
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: توسعه صادرات؛، فرش دستباف، محیط کلان -
ایجاد و فعالیت بازارهای خرده فروشی عرضه مستقیم در مناطق مختلف، (راهکاری برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان وهمچنین مقابله با تحریم)
گزارش تحلیلی . تير 1391کلیدواژه ها: بازار - خرده فروشی - تحریم - مصرف کننده - تولید کننده -
نقدی بر لایحه و تصویب نامه حمایت از تولید ملی
گزارش تحلیلی . تير 1391کلیدواژه ها: تولید - ملی - لایحه -
بررسی و تحلیل اهمیت تأمین مالی و شیوههای متعارف آن
گزارش تحلیلی . تير 1391کلیدواژه ها: تامین - مالی -
آشنایی با صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر
گزارش تحلیلی . تير 1391کلیدواژه ها: صندوق - سرمایه گذاری - خطر پذیر -
توصیفی از استراتژی کارآفرینی سازمانی بر اساس مدل موریس
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: کارآفرینی سازمانی، استراتژیهای کارآفرینی سازمانی ، عوامل تاثیرگذار در تعیین استراتژی ، مدل کارآفرینی موریس -
بررسی تأثیر ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آکر بر ارزش ویژه برند از دید مصرفکننده «مطالعه موردی برند سامسونگ»
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: ابعاد ارزش ویژه برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده از برند،آگاهی برند، تداعی برند -
بررسی بازاریابی پسته کرمان
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: پسته، بازار یابی، حاشیه بازاریابی، ضریب هزینه بازاریابی، کارایی بازار -
نهضت کاهش قیمت تمام شده عامل افزایش قدرت رقابت پذیری
گزارش رسانهای . 1391/04/31کلیدواژه ها: کاهش قیمت -
تولید صادراتگرا به عنوان اهرم اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت
گزارش رسانهای . 1391/04/30کلیدواژه ها: صادرات