-
برآورد خط فقر در استان مازندران طی برنامههای توسعه اقتصادی-اجتماعی ایران
مقاله نشريه . مهر 1391کلیدواژه ها: خط فقر، مازندران، شاخص نسبت سرشمار، شاخص نسبت شکاف فقر، شاخص فوستر، گریر و توربک -
وفاداری به برند: آزمون مدل با تاکید بر استراتژیهای بازاریابی
مقاله نشريه . شهريور 1391کلیدواژه ها: وفاداری به برند ، آگاهی برند ، تصویر برند ، لوازم خانگی ، استراتژیهای بازاریابی -
بررسی علل شکست بنگاههای صادراتی استان آذربایجان شرقی و ارائه راهکارهای توانمندسازی آنها
مقاله نشريه . شهريور 1391کلیدواژه ها: عملکرد صادراتی بنگاه، شرایط مناسب بازار، وظایف دولت، راهبردها و عملیات بنگاه -
ارائه و ارزیابی مدلی مفهومی از رابطه بین داراییهای ناملموس و عملکرد تجاری سازمانهای بازرگانی (پژوهشی در صنایع فولاد)
مقاله نشريه . شهريور 1391کلیدواژه ها: دیدگاه مبتنی بر منابع ، سرمایه ناملموس ، سرمایه دانشی- انسانی ، سرمایه اطلاعاتی ، قابلیتهای بازاریابی -
ارزیابی عملکرد رقابتمندی صادرات فرآوردههای غذایی حلال و تبیین نقاط قوت و ضعف، فرصتها و چالشها در تجارت با کشور چین
مقاله نشريه . شهريور 1391کلیدواژه ها: -
بررسی نقش سرمایهگذاری مستقیم خارجی و واردات بر عملکرد صادرات کشورهای گروه D8
مقاله نشريه . شهريور 1391کلیدواژه ها: صادرات ، سرمایهگذاری مستقیم خارجی ، واردات ، نرخ ارز ، نرخ تورم ، کشورهای D8 -
رقابتپذیری و بهرهوری در اقتصاد ایران
مقاله نشريه . شهريور 1391کلیدواژه ها: رقابتپذیری، بهرهوری، جهانی شدن اقتصاد، علم و فناوری -
اثر متقابل سیاستهای پولی و سیاستهای مالی بر بحرانهای اقتصادی
مقاله نشريه . شهريور 1391کلیدواژه ها: سیاستهای پولی ، سیاستهای مالی ، بحرانهای اقتصادی ، بیثباتی ذاتی -
تأثیرقابلیتهای بازاریابی بر بهبود عملکرد سازمان
مقاله نشريه . شهريور 1391کلیدواژه ها: جهانیسازی ، قابلیتهای بازاریابی ، افزایش سهم بازار ، افزایش عملکرد -
توصیفی از استراتژی کارآفرینی سازمانی بر اساس مدل موریس
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: کارآفرینی سازمانی، استراتژیهای کارآفرینی سازمانی ، عوامل تاثیرگذار در تعیین استراتژی ، مدل کارآفرینی موریس -
بررسی تاثیر سبک و مقیاس ورود به بازارد بر سودآوری شرکتها در صنایع غذایی و شیمیایی
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: سبک ورود به بازار، مقیاس ورود، موقعیت رقابتی شرکت، رضایت مشتری، سودآوری -
ارائه محصول جدید با استفاده از استنباطهای مشتریان مبتنی بر روشهای آماری بیزی (مطالعه موردی بازار تلفن همراه ایران)
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: ارائه محصول جدید، روشهای آماری بیزی، خصوصیات عینی محصول، مشخصههای ذهنی محصول، استنباط مشتری -
بررسی تاثیر مداخلات دولت در بازار گوشت مرغ
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: گوشت مرغ، مدل فلوید، تنظیم بازار، کنجاله سویا، ذرت، جوجه یک روزه -
تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکلگیری ارزش ویژه نام تجاری
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: ارزش ویژه نام تجاری، شخصیت نام تجاری، شهرت شرکت، مدلسازی معادلات ساختاری -
بررسی عوامل موثر در توسعه صادرات فرش دستباف ایران (با رویکرد محیط کلان)
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: توسعه صادرات؛، فرش دستباف، محیط کلان -
بررسی بازاریابی پسته کرمان
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: پسته، بازار یابی، حاشیه بازاریابی، ضریب هزینه بازاریابی، کارایی بازار -
تاثیر بیثباتی صادرات محصولات کشاورزی بر بخش کشاورزی
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: بیثباتی صادراتی، رشد بخش کشاورزی، عرضه صادرات، ARDL -
تعیین عوامل موثر در پذیرش فناوری موبایل بانک از سوی مشتریان
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: موبایل بانک، پذیرش فناوری، تجارت سیار، بانکداری الکترونیکی -
تحلیل عوامل موثر بر بهرهوری کل عوامل تولید در اقتصاد ایران (رویکرد بین بخشی)
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: الگوی داده- ستانده، بهرهوری کل عوامل تولید، دادههای تابلویی -
رابطه علت و معلولی میان باز بودن اقتصاد و رشد اقتصادی در کشورهای منتخب در حال توسعه: مطالعه موردی کشورهای عضو گروه دی هشت
مقاله نشريه . تير 1391کلیدواژه ها: باز بودن اقتصاد، رشد اقتصادی، علیّت گرنجری، دی هشت