-
شناسایی تعهدات آزادسازی تجاری فراروی بخش خدمات توزیع ایران (در زیربخش خدمات عمده فروشی): با توجه به تجربه کشورهای ملحق شده به WTO
گزارش تحلیلی . آبان 1391کلیدواژه ها: خدمات توزیع - عمده فروشی- سازمان جهانی تجارت -
نگاهی حقوقی به نقش شرکتهای فرعی دانش بنیان (Spin Off) در تجاری سازی اموال فکری
گزارش تحلیلی . آبان 1391کلیدواژه ها: دانش بنیان -
پیشنهاد تشکیل صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر بورسی در ایران
گزارش تحلیلی . آبان 1391کلیدواژه ها: صندوق - سرمایه گذاری - ایران - بورس -
بررسی سیاستها واقدامات موثر بر تجارت خدمات حملونقل دریایی در قالب در قالب سند [ WT/ACC/5دبلیو/ا سیسی/۵]
طرح پژوهشی . 1391کلیدواژه ها: تجارت خدمات، سازمان جهانی تجارت، WTO، WT/ACC/5. -
شناسایی تعهدات آزادسازی تجاری فراروی بخش خدمات مالی ایران (در زیربخش خدمات بانکداری): با توجه به تجربه کشورهای ملحق شده به WTO
گزارش تحلیلی . آبان 1391کلیدواژه ها: خدمات بانکداری -
تبیین و تحلیل تطبیقی عوامل اساسی موفقیت در الگوهای نوین CRM
مقاله نشريه . آبان 1391کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، عوامل حیاتی موفقیت (CSFs) ، مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری -
تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (8Ps)، بر تمایل به خرید بیمهنامههای عمر و پسانداز (موردکاوی: شرکت بیمه ایران، شهر رشت)
مقاله نشريه . آبان 1391کلیدواژه ها: بیمه ، بیمه عمر و پسانداز ، آمیخته بازاریابی ، مدیریت منسجم خدمات -
تحلیل عوامل مؤثر بر بازاریابی کالاهای صادراتی، مطالعه موردی محصول زرشک
مقاله نشريه . آبان 1391کلیدواژه ها: آمیزه بازاریابی ، محصول ، قیمت فروش ، کانالها و روشهای توزیع ، تبلیغات پیشبردی ، زرشک -
تدوین بسته آموزشی «بهبود بهرهوری برای مدیران صادراتی»
مقاله نشريه . آبان 1391کلیدواژه ها: بهبود بهرهوری ، صادرات ، نیازسنجی آموزشی ، چالشهای بازرگانی ، بسته آموزشی -
بررسی دلایل کاهش فروش کارخانجات نساجی و پارچهبافی (مطالعه موردی)
مقاله نشريه . آبان 1391کلیدواژه ها: مشکلات صنعت نساجی ، کارخانجات نساجی شهرستان بروجرد ، عوامل قابل کنترل ، عوامل غیرقابل کنترل ، کاهش فروش -
ملاحظاتی در استفاده از ارز صادراتی در واردات کشور
گزارش تحلیلی . آبان 1391کلیدواژه ها: ارز - صادرات - ایران -
کاربرد استعاره در بازاریابی
مقاله نشريه . آبان 1391کلیدواژه ها: ستعاره ، بازاریابی ، تبلیغات ، برند -
بررسی تأثیر اعتبار مارک تجاری بر وفاداری مشتریان با رویکرد محصولات بهداشتی
مقاله نشريه . آبان 1391کلیدواژه ها: اعتبار مارک تجاری ، وفاداری مشتری ، سوئینی ، سوایت -
ارائه مدلی جهت شناسایی و ارزیابی تأثیر حمایت مالی ورزشی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری
مقاله نشريه . آبان 1391کلیدواژه ها: حمایت مالی ورزشی، ارزش ویژه نام و نشان تجاری، مطابقت بین حمایتکننده و حمایتشده، تصویر نام و نشان تجاری -
-
-
-
-
-
تورم کنترل شده ،کلیدی ترین رکن ارتقای رقابت پذیری ایران
گزارش رسانهای . 1391/08/26کلیدواژه ها: تورم