-
-
-
-
-
-
-
-
حق باز فروش کالا (مطالعه تطبیقی)
مقاله نشريه . دي 1389کلیدواژه ها: بازفروش، ضمانت اجرا، سود حاصل از بازفروش، فسخ -
تحلیل CGE از اثرات رفاهی آزادسازی تعرفه در ایران: شاخص تغییرات معادل هیکس EV
مقاله نشريه . دي 1389کلیدواژه ها: رفاه، آزادسازی، تغییرات معادل هیکس، تعادل عمومی قابل محاسبه -
اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهرهوری کل عوامل تولید در کشورهای در حال توسعه منتخب
مقاله نشريه . دي 1389کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهرهوری کل، کشورهای در حال توسعه -
اثر بازبودن اقتصاد بر بیثباتی نرخ واقعی ارز (مطالعه موردی ایران)
مقاله نشريه . دي 1389کلیدواژه ها: درجه باز بودن اقتصاد، بیثباتینرخ واقعیارز، روش جوهانسون- جوسیلیوس -
بررسی رابطه بین رشد اقتصادی و تقاضای بنزین و گازوییل در ناوگان حمل و نقل (زمینی - جادهای)
مقاله نشريه . دي 1389کلیدواژه ها: تقاضای موادسوختی، رشد اقتصادی، مدل خودرگرسیونبرداری، آزمون علیتگرنجری، آزمون انباشتگی یوهانسن -
مطالعه ایجاد و انحراف تجارت در سازمانهای تجاری منتخب منطقهای آسیا
مقاله نشريه . دي 1389کلیدواژه ها: ایجاد و انحراف تجارت، ترتیبات تجاری منطقهای، مدل جاذبه، رفاه اقتصادی -
بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای واردات ایران به تفکیک کالاهای واسطهای، سرمایهای و مصرفی
مقاله نشريه . دي 1389کلیدواژه ها: واردات، هم جمعی، کالاهای مصرفی، کالاهای واسطهای، کالاهای سرمایهای -
رتبهبندی فعالیتهای صنعتی تعاونی استان همدان براساس مزیتهای نسبی و رقابتی
مقاله نشريه . دي 1389کلیدواژه ها: کارگاههای بزرگ صنعتی ، تعاونی ، مزیت نسبی ، اشتغال ، ارزش افزوده ، بهرهوری ، سرمایهگذاری -
مقایسه وضعیت شاخصهای اقتصادی - تجاری ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس
مقاله نشريه . دي 1389کلیدواژه ها: -
بحران مالی جهانی؛ راهکارها و سیاستهای پیشنهادی (تحلیلی از آنکتاد)
مقاله نشريه . دي 1389کلیدواژه ها: بحران مالی ، نظام مالی بینالمللی ، نظام پولی بینالمللی ، مدیریت حسابهای سرمایه ، سفتهبازی ، وامهای رهنی پرخطر -
-
بازار خاکستری (بازار موازی)
مقاله نشريه . دي 1389کلیدواژه ها: بازار خاکستری ، واردات موازی ، رفتار آربیتراژی ، کانالهای مجاز -
مزیت نسبی اقتصادی کشت و تجارت گیاهان دارویی در ایران و ارزش آن در بازارهای جهانی
مقاله نشريه . دي 1389کلیدواژه ها: چالش ، صادرات ، جایگاه اقتصادی ، پتانسیل اقتصادی ، توسعه پایدار ، مزیت نسبی ، تجارت جهانی ، شاخصهای رشد ، بهینهسازی