گسترش همکاری متقابل روابط عمومی های موسسه و حضور موثر در نمایشگاه کسب و کار

مدیرکل حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين‌الملل موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی بر ارتباط موثر و مستمر مدیران عامل و مراکز روابط عمومی شرکت های تابعه با روابط عمومی موسسه تاکید کرد و گفت: در این راستا به زودی تفاهم نامه همکاری های مشترک، بین روابط عمومی موسسه و مراکز تابعه  منعقد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، سید علی تقوی در جلسه هماهنگی بین مدیران عامل و مدیران روابط عمومی با روابط عمومی موسسه گفت: باید اخبار و اقدامات مهم مراکز تابعه در اختیار روابط عمومی موسسه قرار گیرد تا بتوان در زمینه جریان سازی خبری شاهد اتفاقات مهمی باشیم.

وی با اشاره به برپایی نخستین نمایشگاه کسب و کار در  روز اول شهریور ماه افزود: شرکت چاپ و نشر بازرگانی وشرکت  بارکد باید حضور بسیار پرقدرتی در این نمایشگاه برای عرضه محصولاتشان داشته باشند. این نمایشگاه فصل مشترک همکاری های فی مابین روابط عمومی های موسسه خواهد بود

دستیار ویژه رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی بر انتشار اخبار و اقدامات مهم مراکز تابعه در سایت موسسه، رسانه ای شدن قراردادهای مرکز آموزش بازرگانی با سازمان های مختلف،‌توسعه شبکه نمایندگی ها، ارتباط با اصناف و راه اندازی پرتال خدمت تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم آموزش کارکنان و  ارایه خلاقیت و نوآوری در کار روابط عمومی گفت: باید هر اقدامی که در مراکز تابعه موسسه صورت می گیرد به صورت مستمر برای روابط عمومی موسسه ارسال شود تا ارتباط تنگاتنگی بین آنها ایجاد شود. وی گفت: در یکسال اخیر کارهای خوبی در مراکز تابعه انجام شده اما بازتاب رسانه ای شایسته ای نیافته است.

تقوی بر تدوین تقویم خبری اعلام برنامه­ های روابط عمومی ها و اطلاع رسانی از همایش های مراکز تابعه به روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی تاکید کرد.

*تاکید بر جریان سازی رسانه ای

دکتر یوسف حسن پورکارسالاری مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بازرگانی در این جلسه بر جریان سازی،‌ اطلاع رسانی،‌ شبکه سازی رسانه ای  و توسعه بازخورد اقدامات مراکز در رسانه ها تاکید کرد و افزود: شرکت چاپ نشر بطور مستمر با رسانه های کشور ارتباط و تعامل دارد و آمادگی دارد تا از ظرفیت های داخلی خودش برای معرفی بهتر موسسه و دستاورهای آن نیز استفاده کند.

* رونمایی از سامانه شناسه خدمت

مهدی مظهری، مدیر عامل مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران با اشاره به غرفه جداگانه این مرکز در نخستین نمایشگاه کسب و کار که از اول شهریور برگزار می شود از رونمایی سامانه شناسه خدمت در این نمایشگاه خبر داد.

وی با بیان اینکه مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران به صورت گسترده در این نمایشگاه خدمات آموزشی ارایه می دهد گفت: سامانه شناسه خدمت در وزارت اقتصاد و امور دارایی قابل استفاده است که توسط این مرکز طراحی شده است.

حسین شریفی مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی موسسه در بر ارتباط مداوم و مستمر روابط عمومی مراکز تابعه با روابط عمومی موسسه تاکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی موسسه ارتباط خوبی با رسانه ها دارد این امر سبب می شود تا شرکت های تابعه نیز از این تعامل استفاده مفید کنند.

*لزوم بسیج امکانات رسانه ای برای توسعه برند موسسه

قاسم خرمی مدیر اداره روابط عمومی موسسه نیز هدف از برگزاری این جلسه را  ساماندهی، سازمان دهی و استفاده بهتر از توانمندی ها و ظرفیت های متقابل برای تحقق اهداف موسسه عنوان کرد و گفت: روابط عمومی موسسه آمادگی دارد تا در حد توان برای معرفی برند و محصولات و خدمات شرکت و مراکز تابعه تلاش کند.  وی افزود یکی از پیشنهادهای روابط عمومی راه انداز تورهای بازدید پژوهشگران موسسه از مراکز مهم صنعتی و معدنی کشور است که در صورت موافقت، زمینه اجرای آن فراهم خواهد شد.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir