اولین سفر تیم ارزیابی طرح های سرمایه گذاری ( با حضور حامد عادلی نماینده موسسه)به استان مازندران

حامد عادلی نیک سرپرست گروه پژوهش‌هاي معدن و صنایع معدنی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی روز یکشنبه و دوشنبه 13 و 14 شهریور ماه به منظور بررسی میدانی اولویت های سرمایه گذاری استان ها بر اساس ملاحظات آمایش سرزمین، به استان مازندران سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، در این سفر جلسات کارشناسی با حضور روسا، معاونان و مدیران سازمان صمت، روسای شرکت شهرک­های صنعتی، خانه صنعت و معدن استان مازندران و تیم ارزیاب متشکل از نمایندگان موسسه،  وزارتخانه و سازمان صنایع کوچک و شهرک­های صنعتی ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، علاوه بر موارد یاد شده، از تعدادی از طرح های اولویت دار سرمایه­گذاری استان مازندران از جمله  داروسازی فارابی واقع در شهرک صنعتی ساری، تولیدی مجدالکترونیک در بابلسر،صنایع تولیدی پلی استایرن انبساطی سهند واقع در بابل، تعاونی کارگزاران ناب صنعت واقع در شهرک صنعتی لاله آباد بابل،پالایشگاه شیر سولیکو کاله واقع در شهرستان آمل و مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی روماک گستر پارس واقع در منطقه ساحلی چیکرود جویبار نیز بازدید کردند.

 حضور نمایندگان موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در سفرهای استانی و نظارت بر سرمایه گذاری ها، بر اساس تصمیم ستاد سرمایه گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.  

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir