یازدهمین سفر تیم ارزیابی طرح های سرمایه گذاری ( با حضور دکتر مجید جلیلی) نماینده موسسه به استان گلستان
دکتر مجید جلیلی سرپرست گروه پژوهش‌های فناوری و نوآوری موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی به همراه هیات ارزیابی پروژه‏ های وزارت صنعت، معدن و تجارت از طرح‏های نیمه تمام استان گلستان از  روز سه شنبه تا پنج شنبه 22 تا 24 شهریور ماه بازدید کردند.
 
به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی، در این سفر جلسات کارشناسی با حضور روسا، معاونان و مدیران سازمان صمت استان گلستان و تیم ارزیابی برگزار شد.
 
در این بازدید 3 روزه که با همراهی کارشناسان و مدیران سازمان صمت استان گلستان صورت پذیرفت، ضمن برگزاری دو دور جلسات مشترک، چالش های پیش روی بهره برداری از نزدیک به 59 طرح نیمه تمام این استان مورد بررسی قرار گرفت و برنامه زمان بندی جهت حل معضلات این طرح ها به منظور تسریع در افتتاح آن ها در برنامه سازمان صمت استان گلستان قرار گرفت.
 
همچنین در کنار جلسات کارشناسی با فعالان صنعت این استان، بازدید حضوری از پروژه های شرکت اسانس گیاه، فولاد رسام گلستان و سیم بافت گلستان به عمل آمد و وضعیت پیشرفت طرح ها و چالش های پیش روی آن ها مورد بررسی قرار گرفت.
 
حضور نمایندگان موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی در سفرهای استانی و نظارت بر طرح‏های سرمایه‏ گذاری‏ بر اساس تصمیم ستاد سرمایه‏گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.
 
محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir