پانزدهمین سفر تیم ارزیابی طرح های سرمایه گذاری (با حضور حسن ولی بیگی) نماینده موسسه به استان چهارمحال و بختیاری

 

دکتر حسن ولی بیگی مشاور رییس موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی به همراه هیات ارزیابی پروژه ‏های وزارت صنعت، معدن و تجارت از طرح‏ های نیمه تمام استان چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه 29  شهریور ماه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی، در این سفر جلسات کارشناسی با حضور روسای استانی و بازدید از طرحهای نیمه تمام استان در دستور کار بود.

در این سفر یک روزه که با همراهی مدیران و کارشناسان سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، در ابتدا جلسه ای با حضور نمایندگان سازمان محیط زیست، شرکت شهرک های صنعتی،‌ خانه صنعت و معدن، سازمان برنامه و بودجه، جهاد کشاورزی، و دفاتر تخصصی سازمان صمت استان برگزار شد که در این جلسه به بررسی مسائل و مشکلات طرح های اولویت دار استان  پرداخته شد. در جلسه دیگری که در محل شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار شد به موضوعاتی نظیر وضعیت شهرکهای صنعتی، چالش ها و مشکلات شهرک ها و احصا مشکلات واحدهای نیمه تمام در این شهرک های پرداخته شد.

در این سفر نیز از طرح های نیمه تمام استان نظیر منین ذوب چهارمحال ( دو طرح اسلب و میلگرد)، شرکت تولید خوراک آبزیان، شرکت ورق خودرو سفید دشت و فولاد سفید دشت در بروجن بازدید شد.

حضور نمایندگان موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی در سفرهای استانی و نظارت بر طرح‏های سرمایه‏ گذاری‏ بر اساس تصمیم ستاد سرمایه ‏گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir