بیستمین سفر تیم ارزیابی طرح‌های سرمایه‌گذاری (با حضور الهام پیروز و امیررضا سوری نمایندگان موسسه) به استان کهگیلویه و بویراحمد

دکتر امیررضا سوری و الهام پیروز نمایندگان موسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی به همراه هیأت ارزیاب پروژه­ های وزرات صنعت، ‌معدن و تجارت از طرح‌های نیمه تمام استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای شنبه و یکشنبه 16 و 17 مهر ماه 1401 بازدید کردند.

در این ماموریت علاوه بر بازدید طرح‌های صنعتی، جلسات متعددی با معاون اقتصادی استاندار، رئیس و معاون طرح برنامه سازمان صمت استان و مدیران عامل و فعالین اقتصادی بنگاه­های تولیدی برگزار شد.

از اهم طرح­های نیمه تمام صنعتی که در روز اول ماموریت در شهرستان بویراحمد بازدید و با مدیران عامل آنها مصاحبه شد می­توان به کارخانه آرد و نشاسته یاسوج،‌ کارخانه قند یاسوج و واحد مونتاژ کولر گازی اشاره کرد.

در روز دوم ماموریت به شهرستان­های دنا، کهگیلویه، گچساران و چرام مراجعه شد و از طرح­های نظیر پتروشیمی دهدشت،  پتروشیمی گچساران، واحد تولید گیاهان دارویی هرموفارمر و بایو اتانول بازدید شد.

پس از بررسی­ های انجام شده توسط تیم ارزیاب و با توجه به سند آمایش استان و نظرات کارشناسی اعضای جلسه با حضور رئیس و معاون طرح برنامه سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد به تفکیک هر شهرستان، رشته فعالیت­های اولویت­دار  احصاء و برای سرمایه‌گذاری معرفی شد.

حضور نمایندگان موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در سفرهای استانی و نظارت بر سرمایه گذاری ها، بر اساس تصمیم ستاد سرمایه گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir