حضور موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی
موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی با ارایه آخرین دستاوردهای پژوهشی در زمینه لوازم خانگی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی هامکس که از 19 تا 22 مرداد ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، این نمایشگاه زمینه انتقال تجربیات و دانشفنی میان تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه و تبیین شایسته دستاوردهای تولیدی و صادراتی فعالان صنعت لوازم خانگی کشور را در این رویداد بزرگ ملی و بینالمللی فراهم کرده است.
گفتنی است، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی هامکس با حضور جمعی از مدیران و مسئولان برای بازدید متخصصین و عموم مردم از 19 تا 22 مرداد ماه با شعار برای مردم برای ایران و با تمرکز بر تولید کنندگان گروههای کالایی لوازم خانگی انرژیبر در مساحتی بالغ بر ۲۲ هزار و 500 متر مربع و با حضور حدود ۳۰۰ شرکت خارجی و داخلی در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران در حال برگزاری است.