نشست پنل بررسی آینده نگری راهبردی صنعت لوازم خانگی در ایران

پنل تخصصی با عنوان «آینده‌نگاری راهبردی صنعت لوازم خانگی در ایران» با همکاری گروه صنعت موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در سالن مروارید محل دایمی نمایشگاههای تهران در روز چهارم نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، در این پنل ابتدا مهندس دانیالی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، به پیرامون اقتصاد جهانی و جایگاه ایران و صنعت لوازم خانگی پرداخت و به شرایط و جایگاه کشور در صنعت لوازم خانگی اشاره کرد.

در ادامه دکتر پورحاجی، نماینده یونیدو در ایران، به نقش نهادهای بین‌المللی در توسعه صنایع و بخصوص صنعت لوازم خانگی و همکاری‌ها و پروژه‌هایی که قابل تعریف است اشاره کرد.

در این نشست دکتر فرشاد براتی، مجری برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی درباره وضعیت کنونی و آمار صنعت لوازم خانگی با نگاه به آینده مطالبی را ارایه و جایگاه و آینده پیش روی این صنعت را بررسی کرد.

در خاتمه دکتر محسن کشاورزترک، عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی پیرامون عوامل شکل‌دهی، روندها و سناریوهای بدیل پیش روی صنعت لوازم خانگی در ایران صحبت کرد و با اشاره به روندها و پیشران‌های جهانی و همچنین ملی این صنعت تحلیل‌هایی درباره آینده این صنعت ارایه داد.   

لازم به ذکر است: در این نشست تفاهم‌نامه‌ای بین موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی و انجمن صنایع لوازم خانگی ایران منعقد شد تا بستر همکاری‌های بیشتر ایجاد شود.

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir