اعلام آمادگی موسسه برای توسعه هرچه بیشتر همکاری های علمی و آموزشی با معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت

دکتر مرجان فقیه نصیری رییس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی بصورت جداگانه با حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی و دکتر برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت دیدار و در زمینه توسعه تعاملات و  راهکارهای همکاری های پژوهشی و آموزشی به گفت و گو نشستند.

به گزارش روابط عمومي موسسه،‌ در این نشست دکتر فقیه نصیری ضمن تبیین سیاستها و رویکردهای موسسه در پشتیبانی علمی و مطالعاتی از حوزه‌های سیاستگذار و تصمیم‌گیر، آمادگي موسسه را بر هر گونه همکاری در این زمینه اعلام کرد و در ادامه مذاکرات سازوکارهای همکاری و موارد مورد نیاز معاونت‌های مذکور مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت. حسن سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی، ضمن استقبال از این رویکرد و همکاري های صورت گرفته و بر شمردن ظرفیت‌‌ها و توانمندي‌هاي موسسه، خواهان ارتقاء سطح همکاری و  توسعه تعاملات بیشتر در زمینه انجام بررسی‌ها  و  پژوهش های کاربردی و ارایه توصیه‌های سیاستی شد. 
در نشست با دکتر برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد راه‌های همکاری دو جانبه بویژه در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و مدیریت پژوهش در سطح وزارت با تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان دو حوزه به منظور انجام بررسی‌های کارشناسی و ساز و کارهای اجرایی لازم تاکید شد .

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir