بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مشاور عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام از موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

در  نشستی که در موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی برگزار شد، ضمن اعلام نقطه نظرات نمایندگان  مجلس شورای اسلامی، در خصوص مهمترین مسایل پیش روی صنعت، معدن و تجارت،‌ رییس موسسه نیز گزارشاتی را  در این حوزه ارایه کردند.
به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، در این دیدار که با حضور دکتر مرجان فقیه نصیری رییس و مدیران موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی و دکتر مالکی مشاور عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا، دبیر کمیسیون صنایع، دکتر جاسمی،‌ عضو کمیسیون امنیت ملی و دکتر صفری، عضو کمیسیون انرژی برگزارشد، بر موضوعات تحریم،‌ حوزه صنعت، بویژه صنعت خودرو، تجارت، با تاکید بر تجارت با کشورهای همسایه، استفاده از ظرفیت ها و توان تولید داخل با همکاری موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید شد. 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌‌ها و توانمندي‌هاي موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، خواهان ارتقاء سطح همکاری و توسعه تعاملات بیشتر با انجام بررسی‌ها  و  پژوهش های کاربردی و ارایه توصیه‌های سیاستی شدند.
در خاتمه مقرر شد با توجه به توانمندهای موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، جلساتی در زمینه مطالعات تحریمی، خودرو و نحوه استفاده از GS1 جهانی در زمینه کدگذاری و رهگیری کالا بین دو طرف برگزار شود.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir