اقدامات تحولی وزارت صمت زمان‌بر بوده و نیازمند حمایت مجلس شورای اسلامی است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات تحولی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به شرایط موجود و مشکلات به جای مانده از گذشته، زمان‌بر بوده و نیازمند حمایت، پشتیبانی و تقویت موارد از سوی مجلس شورای اسلامی دارد و امیدواریم در فضای همکاری موجود به این سمت حرکت کنیم.

به گزارش شما و اقتصاد: حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر  تصریح کرد: برگزاری نشست‌های مشترک میان وزارت صمت و مجامع نمایندگان استانی از این جهت که مسائل، مشکلات، ظرفیت و استعدادهای هر یک از مناطق کشور ر آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند از اهمیت فراوانی برخوردار است و می‌تواند ثمرات ارزشمندی داشته باشد.

وی ادامه داد: در جلسه مجمع نمایندگان آدربایجان غربی با وزیر صمت اطلاعات اولیه و دقیقی از شرایط استان ارائه شد که می‌تواند مبنای تصمیم‌گیری‌ها برای اجرای مناسب طرح آمایش سرمایه‌گذاری استانی و شهرستانی صنعت، معدن و تجارت در این استان باشد.

حجت‌الاسلام ذاکر تصریح کرد: یکی از مطالبات استان آذربایجان‌غربی توجه ویژه به حوزه معادن و ظرفیتهای منطقه در این بخش است که از جمله آن‌ها می‌توان به پتانسیل بالقوه معدنی دریاچه ارومیه و معادن طلا و تیتانیوم اشاره کرد؛ همچنین شرایط برای فعال‌سازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در استان نیز مهیا است.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آذربایجان غربی قطب کشاورزی و دامپروری کشور است و می‌توانیم روی صنایع چرم و کیف و کفش سرمایه‌گذاری انجام دهیم و شهرک‌های صنعتی چوب و مبلمان را راه‌اندازی کنیم که همه موارد در این جلسه مطرح شدند.

حجت‌الاسلام ذاکر اضافه کرد: جای خوشحالی است که آقای فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت موارد را به دقت مورد توجه قرار داده تا کوتاهی‌های گذشته تکرار نشود و همچنین اقدام مناسبی برای اجرای اصولی طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان غربی انجام شود.

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir